dinsdag 12 januari 2010

Maandag 11 januari 2010


Vorige week had ik al die schattige applicaties van Stitch4u besteld, maar had het door alle stress nog niet overgemaakt. Gelukkig nu wel gedaan dus ik verwacht deze week deze leuke applicaties wel binnen! Ik ben helemaal verliefd op vogeltjes, hertjes, dat soort dingen en deze zijn weer super! De meiden kunnen weer bijna niet wachten totdat ze binnen zijn en ze op hun shirtjes zijn gestreken. Zag deze week ook dat de shirtjes bij de Hema nog in de aanbieding zijn, dus ik denk dat ik er zo even een paar ga halen. Zo heb je dus een origineel kledingstuk! Meestal pimp ik ze nog wel een beetje met een strikje of een roosje erbij hoor..... Ik ga er bij deze een swarovskisteentje op zetten bij het hartje, in het midden. En bij die van Aimee zullen er ongetwijfeld strikjes bij moeten, omdat zij altijd alleen maar 'meisjes' wilt, ha ha. Of tenminste, dan krijgt er eentje in ieder geval een strikje, anders wordt het misschien ook een verkeerd plaatje, hi hi. Wil je ook zo'n leuke applicatie op je shirt, of misschien die van het feetje, die ik ook bij Juud heb besteld?
Kijk dan snel bij Judith van
www.stitch4u.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen