vrijdag 29 januari 2010

Vrijdag 29 januari 2010













Vandaag was niet mijn vrolijkste dag, dus ik ga het mezelf gewoon eens vrolijk maken. Dat doe ik meestal door lekker te gaan turen naar mijn nieuwe stofjes, of ik ga mijn creatieve spulletjes opruimen.... Normaal word ik zelfs al happy van opruimen, maar omdat mijn ipod nu kapot is, is dat wat lastig. Althans, de ipod is niet kapot, maar de 'boxen' zeg maar. Ik heb zo'n paar speciale ipod boxen zodat je gewoon overal je muziekje kan luisteren. En om nu met dopjes in te gaan lopen, is just not the same.... En er moet altijd wel een lekker muziekje opstaan, anders ben ik niet voor uit te branden!

Dus ben ik maar een abonnement gaan nemen op het Lief Magazine, heb de Lief winkel even online leeggeshopt en daarna ben ik maar wat oude Ariadne at home kidsspecials gaan lezen en toen kwam ik op een website waar ik wel weer erg vrolijk van werd:
http://www.herzenstreu.de/.

Wat een geweldige dingen maken die meiden zeg!!! Ik werd er erg hebberig van, maar ook erg door geinspireerd. Toegegeven, het is niet echt goedkoop, maar wel errug leuk!!! Kijk zelf maar! Het theepotje vind ik zoooo leuk en de speelgoedopberg'zak' vind ik ook echt super! Eigenlijk het kussentje ook.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen