zaterdag 9 januari 2010

Vrijdag 8 januari 2010


Ik schreef het al vaker, Lief Lifestyle vind ik helemaal geweldig!!! Vandaar dat ik al weet hoe ik mijn nieuwe webshop ga inrichten; ik wil alles in de stijl van Lief! Maar wel anders, maar wel die ontzettend vrolijke kleurtjes! Kan niet wachten tot mijn shopje open gaat, maar deze week heb ik eerst nog wel wat dingen te regelen. Naar de dokter, naar een sollicitatie (cross your fingers!), naar de dermatoloog..... Lekker druk! Die week daarna hoop ik wat meer tijd te kunnen besteden aan leuke dingen maken. Ik heb alles al op papier staan, nu nog kijken hoe de dingen gaan worden. Dus ik kan helaas nog even niets laten zien... :-)

Maar goed, even terug naar Lief, ik kwam erachter dat de stationary lijn is uitgebreid met lintjes en kadopapier enzo. Helemaal leuk, dus ik ga dat binnenkort even bestellen! En de tas... dat blijft ook mijn favo..... al een tijd. Zal ik mezelf er eens op trakteren?????

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je zelf ook een webshop gaat beginnen, Succes!!!

    Groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen