woensdag 6 januari 2010

Woensdag 6 januari 2010




Per toeval stuit ik vandaag op de website van Mim-pi. Nou ja, eigenlijk geen toeval, toegegeven, ik was natuurlijk weer nieuwsgierig hoe de nieuwe collectie eruit komt te zien. En volgens mij is het leuk!!!!! Ik ga hier zeker weer wat dingen van aanschaffen. Wat ook leuk is, is dat Eleonora nu een blog gaat bijhouden. Dit was me nog nooit opgevallen op de website van Mim-pi. Nog niet veel, maar een leuk stuk over het Barbie project en ook over de leuke Blythe Dolls en... nou ja, lees het zelf maar!

Ik vind Mim-pi sowieso een erg leuk merk. Altijd leuke vrolijke kleding voor nog wel redelijke prijzen. Wat trouwens ook leuk is: de nieuwe collectie van Vingino. Inmiddels is de eerste capri voor Joelle aangeschaft. Voor ze uitverkocht zijn of niet meer in haar maat!!! Nu ben ik nog op zoek naar de brochure van Vingino. Ik ben gek op mooie gekleurde brochures en ik moet zeggen, inmiddels leg ik een verzameling aan. Net zoals bij flyers. Bij mijn bestelling van Jojojanneke zaten er een aantal en ze hangen allemaal te pronken op mijn memobord. Staat zo gezellig en is zo inspirerend! Maar ook dus met de brochures van kledingmerken ben ik erg blij! Er ligt boven een stapel van de collecties van afgelopen jaren van Barbara Farber, Vingino, McGregor.... Altijd leuk om weer doorheen te bladeren, al is de collectie dan wel verouderd. Waarom ik ze nou spaar? Geen idee...... Maar het maakt mij in ieder geval altijd erg vrolijk. Helaas waren de Vingino brochures nog niet binnen bij mijn kledingwinkeltje in Wateringen... Dus binnenkort maar even een speurtocht beginnen, ha ha.... Overigens zag ik dat Vingino nu ook bij de Bijenkorf te koop is! Leuk!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen