woensdag 20 januari 2010

Zaterdag 16 januari 2010


Of er ontgaat mij de laatste tijd van alles, of ik ben gewoon even niet meer hip en hot, maar Sophie Kinsella heeft een nieuw boek! Ik ben gek op de shopaholic serie (hoe herkenbaar, al draaft Becky wel een beetje erg door, hi hi), en dus ook op de schrijfster. Zie nu dat er een nieuw boek van haar uit is en die wil ik natuurlijk ook lezen! Ik ga 'm binnenkort even bestellen bij Bol, heerlijk voor de vakantie, want die komt er alweer aan en na een dagje buiten skien is het heerlijk om eerst even lekker te badderen (we hebben thuis geen bad) en daarna even lekker op de bank te zitten met een kopje thee en een fijn boek. Voor mij dus de nieuwe van Sophie Kinsella!!! Eens even kijken of ze nog een vervolg op Shopaholic gaat schrijven, toch wel helemaal leuk, die boeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen