vrijdag 29 januari 2010

Zaterdag 30 januari 2010

Ja hoor, eindelijk heb ik het juiste patroon... Voor mijn winkeltje Droomroosje wil ik natuurlijk wat leuke spulletjes gaan verkopen zoals kussentjes, beddengoed en nog veel meer, beetje kinder slaapkamerspulletjes. Nu had ik hier een patroontje liggen, maar telkens als ik het maakte, en wat ik ook deed, het viel gewoon niet mooi. Het was gewoon geen mooi model. En dat is jammer als je er al zoveel stof in hebt gestoken zoals ik, hi hi..... Maar ik wil natuurlijk wel iets verkopen wat mooi is en uniek, dus tja, daar moet je dan maar iets voor over hebben... Gelukkig heb ik nu een nieuw patroon gevonden en vorige week ontvangen. Op het eerste gezicht lijkt dit dus echt wat ik zoek! En daar ben ik al erg blij mee. Ik ga vanavond proberen om de dingen in elkaar te zetten, eerst vandaag terug met mijn lockmachine die het weer eens heeft begeven (deurtje sluit alweer niet en tegenwoordig stikt ie ook niet meer, heb wel de naalden verwisseld, maar dat zou niets moeten uitmaken....). Het wordt dus nog even afwachten voordat ik jullie de eerste dingen kan laten zien, wellicht vanavond een beginnetje!!!

1 opmerking: