zondag 3 januari 2010

Zondag 3 januari 2009


Allereerst allemaal een heel erg gelukkig, gezond en creatief 2010 gewenst! Afgelopen jaar een jaar waarin er voor mij een hoop is gebeurd. Mijn studie gehaald, de naaimachine ontdekt, ik ben 30 geworden.... Wat een veranderingen, met helaas als afsluiter mijn psychische klachten. Maar ja, daar proberen we wat aan te doen. Volgens de dokter moet ik ontspannen, dus dat doen we dan maar. Ik heb grote ideeen en zou mijn eigen webwinkeltje wel willen beginnen! Nu nog even bedenken hoe en wat, dan kan ik van start!!

Buiten de veranderingen prive, heb ik weer een geweldige website ontdekt, die van Jojojanneke. Voor geboortekaartjes ,maar ook voor andere leuke dingen, zo heb ik al adreslabels besteld, een tasje en een veloursmotief, ook een schatje, van twee vogeltjes.
Inmiddels dus besteld en helemaal tevreden, je bestelling komt snel naar je toe!
Wil jij ook zo'n geweldige tas? Ga dan snel naar
www.jojojanneke.nl.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen