dinsdag 16 februari 2010

Dinsdag 15 februari 2010

Vandaag heb ik mijn definitieve lijstje naar Judith van Hip en Hot gestuurd, over welke leuke hippe webwinkels ik ga schrijven in mijn gastblogs. Allereerst vind ik dat al erg leuk om te doen en is het natuurlijk niet al te makkelijk om te kiezen. Maar ook ik heb natuurlijk mijn favorieten en daarom zou ik graag wat gaan schrijven over de onderstaande internetwinkeltjes. Allemaal met hun eigen producten, allemaal met een geweldige service en afhandeling van bestellingen en allemaal gewoon met de mooiste spulletjes!
www.twinkelbell.nl, voor de mooiste armbandjes, kraaltjes, speenkettingen etc. etc.
www.stitch4u.nl, voor de allermooiste applicaties, maar ook stofjes en lintjes.
www.fiedelientje.nl, waar ik geweldig plakfolie vandaan heb en nog steeds verliefd ben op de Bambi lamp :-),
www.gabbies.nl, superleuk voor feestjes!
www.mirols.com, waar ik onlangs al over schreef, omdat daar de hippe merken Oopsy Daisy Baby en Mim-pi te koop zijn, toch wel naast McGregor een van de leukste kledingmerken favorieten van mijn dochters.
Ik ga vanavond of morgen nog beginnen aan het schrijven van de blogs zodat ze naar Hip en Hot kunnen. Erg leuk en ik ben ontzettend benieuwd naar alle reacties op dit lijstje geweldige shops!


2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je Jacqueline, heb je al op mijn blog gekeken? De motieven zijn klaar!
    oh ja nog wat, als ik op je blog kom, krijg ik steeds een oproep om in te loggen bij twitter, ik weet niet of je dit wist...vandaar even de melding.
    fijne avond,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk even hier voor een leuke verrassing !

    http://juulenjonah.blogspot.com/2010/02/wat-een-leuke-verrassing-van-sandra-van.html

    BeantwoordenVerwijderen