maandag 1 februari 2010

Maandag 1 februari 2010

Leuk leuk, de Hema folder is weer uit met nieuwe aanbiedingen. Om de een of andere reden word ik daar altijd erg koperig van. En ja hoor, vandaag moest ik natuurlijk weer op jacht... En gescoord! Die geweldige vestjes voor de meiden, helemaal leuk. Ik heb een turquoise en een fuchsia. Inmiddels begonnen aan een geweldige broche erop om het af te maken. Zo wordt ie toch een beetje anders. En ik ga woensdag op de markt even kijken of ik andere knoopjes kan scoren, dan wordt ie nog helemaal anders.... Niet dat deze knoopjes niet goed zijn, maar dan kan ie nog leuker worden!!! Verder zie ik een hoop leuke Valentijnsdingen. Ballonnen, servetjes, bakvormen.... Ik heb de slinger met harten ook maar gekocht. Waarom eigenlijk? Ha ha, maar ja, wel gezellig! Ik ben nou eenmaal dol op hartjes. Verder nog wat kleine prul gekocht, want ik slaag altijd bij de Hema!
Ga nu even op jacht naar nog meer leuke Valentijnsdingen.... Morgen meer dus!!!

2 opmerkingen:

  1. Ha, ha, ook ik werd hebberig van de Hema folder. Helaas was het leuke bloemrokje voor dames in de zeer kleine Hema bij mij om de hoek niet te verkrijgen. De valentijnsversiersels hadden ook mijn aandacht getrokken en dan vooral de rood met witte stippen en harten balonnen. Alhoewel het nog 4 maandjes duurt voordat mijn kleine meisje 1 jaartje wordt (gaat al snel genoeg) heb ik ze toch maar vast ingekocht! GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog en natuurlijk voor je bestelling!
    Het ligt hier al voor je klaar! Ik zelf heb laatst het glas van een theekastje (nu tv-kastje bij mijn dochter op de kamer) beplakt. Ziet er zo gezellig uit. De plakfolie gaat erg hard, dus goed dat je er zo snel bij was.
    Ha, ha, ben wel benieuwd wat jouw plannen zijn met de plakfolie :-)

    x Claudette

    BeantwoordenVerwijderen