maandag 15 februari 2010

Maandag 15 februari 2010

Vandaag ben ik begonnen aan een nieuwe functie bij mijn werkgever. In een heel nieuw team. Mijn eerste paar uurtjes therapeutisch werken zijn super bevallen! Ik werk nu op de afdeling waar het allemaal gebeurd: ontwerpen, grafische toepassingen, video's, 3d, helemaal geweldig dus! In eerste instantie dacht ik daar weer aan de slag te gaan als assistent, wat ik wel jammer vond omdat mijn opleiding natuurlijk is afgerond. Maar nu blijkt dat ik daar meer kan gaan worden, project manager! Dus dat is superleuk!!! Ik heb er erg veel zin in en vond het jammer dat de drie uur er alweer op zaten. Maar ja!!!
Morgen mogen we weer, en dan woensdag nog eventjes. Leuk hoor! Ben allemaal afspraken aan het inplannen om iedereen zo te leren kennen en ben al erg enthousiast!

1 opmerking: