maandag 1 februari 2010

Zondag 31 januari 2010

En ja hoor, het is gelukt, en hoe!!! Ik ben er helemaal verliefd op geworden!!! Nu wil ik er nog iets bijpassends bij maken, niet alles hetzelfde, maar de applicatie in iets met de stof. Ik heb al wat dingen uitgetekend, maar nog niet de tijd gehad om het te maken. Komt vast goed.
En nog even bekijken hoe we applicaties zo krijgen dat je er geen last van hebt of dat het niet gaat rafelen. Wat dat betreft ben ik gewoon groot fan van de veloursmotieven, die zitten altijd erg mooi!!! En die zal ik ook zeker gaan gebruiken!!! Maar ook nog even dit proberen, ik vind het altijd leuk om dingen uit te proberen.


Ook lekker wezen shoppen vandaag, een spierwitte skibroek gekocht! Helemaal geweldig bij mijn turquoise jas. Ik bedenk me alleen nu dat dat dus niet al te handig is, ha ha, denk aan de onderkant, volgens mij gaat dat best vies worden, maar ja..... het staat wel helemaal snel!
En nieuwe handschoenen voor de komende wintersport, waar ik nu al wel naar uit kijk hoor!!!

Nou, nog even geduld, voor mijn shoppie live gaat. Ik wil na de wintersport er denk ik helemaal voor gaan, nu maak ik alleen maar wat voorraadjes en ga ik wat rommelen met de applicaties en extra's enzo... Leuk, ik ben al erg enthousiast!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen