dinsdag 23 maart 2010

Dinsdag 23 maart 2010




Ook tussen mijn foto's van vorig jaar vond ik deze geweldige topjes, die ik toen voor de meiden had gemaakt. Ook deze keer ga ik ze maken, met donkerblauw en wit. Ik heb de stofjes al liggen en roosjes, dus nu nog de tijd :-) Maar het stond zo onwijs leuk op vakantie, want tja, in Nederland hebben we er niet veel aan gehad met die slechte zomer!!! Heel erg veel leuke reacties op gehad en deze topjes waren echt snel klaar!!! Overigens zijn ze nog erg mooi, dus als ze Joelle te klein zijn, kan Aimee ze gelukkig nog aan! Ook trouwens leuk nu met een shirtje eronder!

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik ben benieuwd naar het nieuwe topje ;-) Ik zie zoveel leuke meidenkleding voorbij komen, ik vind het haast jammer dat ik jochies heb. Maar missen kan ik ze niet hihihi...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze ook al op je Hyves pagina en vind ze helemaal SUPER!!! Waar haal je die leuke patroontjes vandaan? Snel gemaakt klinkt voor mij wel erg aanlokkelijk aangezien ik zo goed als geen ervaring heb met het maken van kleding. Ha, ha en heb weinig geduld!!!

    Lieve groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ERg leuk!
    groetjes judith
    (nieuw blogadres www.stitch4u.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen