donderdag 11 maart 2010

Donderdag 11 maart 2010







Ik heb al eens iets van dit label gemaakt, maar Atelier Sterre blijft echt geweldig! Wat een leuke producten zijn dit en je maakt het allemaal echt zelf! Je hoeft dus niet meer zelf na te denken, want deze pakketjes zijn al helemaal kant en klare met alle materialen, zodat je lekker snel aan de slag kunt. Duidelijke beschrijving erbij en daarna heb je een leuk hebbeding gemaakt.

Ik zag nu dat het assortiment is uitgebreid, en deze engeltjes, schoentjes en tasjes zijn echt mijn favoriet, bijvoorbeeld super om aan een roosje te hangen van mijn memobord. Ik vind ze zo leuk omdat het zo lekker vrolijk is en daar houd ik van! Ze staan dan ook hoog op mijn lijstje, dus ik denk dat ik me hier binnenkort maar eens aan ga wagen, lekker in de tuin in het zonnetje!!! Je kunt Atelier Sterre kopen op de eigen website van Atelier Sterre (www.ateliersterre.nl) of bij Your Zoap (www.yourzoap.nl).







1 opmerking:

  1. owww, wat ziet dat er weer leuk uit! Toevallig vorige week het engeltje gezien bij een vriendin. Was er toen al helemaal weg van!
    En vond vandeweek je dieet van je collega ook erg interessant! Mijn lijnpogingen werpen nog niet voldoende vruchten af en vandaag ook weer geconfronteerd met het minderen van de koolhydraten. Ga dus morgen de koolhydraten sterk aanpassen in mijn eetpatroon!
    Tja, ik moet nog een kilo of 17 afvallen en aangezien ik in het voorjaar nog lekker de zon op ga zoeken, moet er wel wat meer af zijn dan nu. Ga anders echt niet in bikini:-(, aangezien mijn buik eruit ziet als die van iemand die 6 maanden zwanger is. (is niet overdreven hoor, hi hi).

    Dusssss...bedankt voor de tip en wens je collega succes met de laatste (ki)lootjes!


    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen