maandag 1 maart 2010

Maandag 1 maart 2010


Wat een verrassing, ik ben twee keer genomineerd, een keertje door Miranda, van Juffrouw Juul en nog een keertje door Judith van Stitch4U. Wat geweldig! Ik had dit natuurlijk nooit verwacht! Heel erg bedankt hiervoor dames!!! Het doorgeven zal lastig zijn, aangezien ik de blogs van Judith en Miranda ook erg graag lees, dus die had ik zeker ook weer genomineerd! Maar er zijn natuurlijk nog meer geweldige blogs, denk bijvoorbeeld aan die van Fiedelientje....


Maar goed, zeven interessante facts over mij... Dat is lastig, maar ga het proberen:

1. Ik ben gek op de muziek van Coldplay.... Ik heb een bepaald nummer waar ik nooit genoeg van krijg. Dat nummer staat aan, vervolgens draai ik 'm dagelijks misschien wel 20x en dat al een half jaar lang... En hij verveelt nog steeds niet!! :-)

2. Ik word supergelukkig van mijn kast vol leuke stofjes, mijn doosjes lintjes en geweldige applicaties en leuke knoopjes, maar heb ook een tic voor leuk inpakpapier (lades vol....) met vooral stippen en ruitjes!! Het kijken alleen al maakt mij helemaal happy :-)
3. Ik ben gek op internetshoppen. Struin dagelijks het web af op zoek naar leuke dingen en leuke winkeltjes. Ik geef toe dat ik meer online koop dan dat ik de winkels in duik....
4. Mijn nieuwe werkplek wordt helemaal geweldig. Ik ben bezig met een memobord voor op mijn bureau waar ik leuke kaartjes tussen kan steken en foto's, heb al een stippen multomap staan. Verder liggen er allemaal gekleurde pennen (ik schrijf bij voorkeur met fuchsia fineliners van de Hema!), mijn post-its zijn gekleurd en met bloemen of hartjes en mijn aantekeningenschrift heeft binnenin roze lijntjes en op de dikke kaft zitten bloemen(overigens heb ik er meer, ook een paar met stippen, van Pip Studio, van Lief en van Blond.... allemaal even gezellig!). Daarnaast heb ik mijn laptopje (helaas kantoorbezit, anders had ik 'm allang beplakt met zo'n geweldige laptopsticker met stippen enzo...) in een knalrood met wit gestippelde laptoptas zitten en verder heb ik nog twee koffiemokken op mijn bureau, eentje van Blond en eentje van Pip. Volgens mij kom ik dus weinig professioneel over, maar wel creatief! :-) En het maakt mijn kantoorleven in ieder geval een stuk aangenamer en daar gaat het om!
5. Bedenk me nu net dat ze dit op mijn vorige afdeling niet helemaal leuk vonden... Daar moesten de multomappen van die wolkjesmarmermotief zijn in zo'n suffe kleur en deelde ik mijn bureau met een collega die niet zo van mijn kleurtjes houdt maar liever naar aubergine en bordeaux kleuren zat te staren.... Wat dat betreft is een eigen bureau dus veeeeel fijner!! En ben ik er qua afdeling wel goed op vooruit gegaan!
6. Wat volgens mij ook niet veel mensen weten is dat ik op mijn 22e al zwanger was van Joelle! Op mijn 23e bevallen en ja, dit was helemaal de bedoeling!!! Een paar jaar later kwam Aimee al. En ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik ze zo jong al had, want ik vind het helemaal geweldig met die meiden!!
7. Ik moet dwangmatig lijkt het wel iedere twee jaar mijn kamer anders indelen. Of andere meubels. Of oude meubels verfen.... Zo begon ik met roomkleur met knalrode accenten, werd het vervolgens roomkleur met wat frissere kleurtjes als aquablauw en zachtroze, daarna moest de muur limegroen worden en werd de boel wit met limegroen. Daarna wilde ik er fuchsia bij en zaten we dus op wit, fuchsia en limegroen en nu ben ik sinds kort op de zwart/wit/fuchsia toer. Heb alleen die groene muur nog en daar wil ik het liefste van die zwart/witte strepen voor.... Maar ja, dat gaat niet zo gemakkelijk omdat Rene de groene muur nog helemaal leuk vindt....
Overigens is er ook een heeel erg klein muurtje in de woonkamer fuchsia en dat is mijn favo!! Er hangt een geweldige kitch klok in het zilver met hele grote glimmende stenen als cijfers zeg maar. Helemaal geweldig!!

Zo, dat was het wel. Vraag me af of dit interessant is eigenlijk, maar ja, heb mijn best gedaan! :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat kan je leuk schrijven zeg, ik heb genoten. Enne bedankt voor de award:-)))
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeeejjjj, wat leuk zeg een award van jou!
    DANKJEWEL!!! Ik ga er morgen even mee aan de slag. Ik vind overigens dat jij hem ook echt helemaal verdiend hebt. Ha, ha, vind het ook altijd zo leuk om je berichtjes te lezen! Vaak heel erg herkenbaar. Zo heb ik b.v. vanmiddag ook zo'n geweldige etagiere gekocht bij Kruidvat. En inderdaad, alles is erg leuk en ik werd er helemaal hebberig van, maar...tja waar laat ik het allemaal weer. Maar die etagiere... die blijft natuurlijk liggen tot de eerste verjaardag van mijn kleine meisje. (Duurt nog maar 3 maanden hoor ;-)) Heb laatst ook al de stippen balonnen bij de Hema gehaald en de vilten slingers (rood en roze) van de AH, want...tja, voor dat geld ga ik ze dus echt niet zelf maken. Eerlijk is eerlijk.

    Maar nog even een vraagje, ik ben al even op zoek naar een mooie sticker voor mijn laptoppie. Heb je een adresje? Klonk wel erg leuk, die rood met witte stippen. Durf er eigenlijk niet mijn eigen plakfolie op te plakken, dat zal vast iets teveel gaan kleven.

    Heb je ook nog een leuke vakantie gehad?

    x Claudette

    BeantwoordenVerwijderen