dinsdag 23 maart 2010

Maandag 22 maart 2010


Ik bedacht me vandaag dat ik weer eens mijn kast met taartspullen moest gaan opruimen... en toen bedacht ik me ook dat het ook weer eens tijd wordt om iets met de meiden te gaan maken, bijvoorbeeld een lekker paastaartje! Toevallig kwam ik op mijn Hyves deze gebakjes tegen, die ik een heeeeeeele tijd geleden heb gemaakt! En ze waren superlekker en zo klaar. Denk dat deze taartjes, althans, zoiets, op het programma staat voor eind van de week! Leuk om samen met de meiden te gaan doen, maar dan dus met een paasthema, want ik heb paasvormpjes gekocht bij de Hema!
Uhm.... weer wat op mijn to-do-lijstje erbij :-)

2 opmerkingen:

  1. ow, ow ow, wat een vreselijke foto voor dames die op dieet zijn!!! ;-)

    mmmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen