maandag 8 maart 2010

Maandag 8 maart 2010


Ik vind de bonte rokken van Talulabelle nog altijd helemaal geweldig! Gek, want ik ben gewoon nog steeds op zoek naar mijn eigen stijl. Heb ik die uberhaupt? Ik ben dol op McGregor en Steppin Out, dus een beetje de klassiekere kleding, maar daarnaast vind ik een witte met zilveren letters Bjorn Borg tas, de knalroze shirtjes van Blond, de jurken van Aurobelle of Tante Betsy en de rokken bijvoorbeeld van Talulabelle (maar natuurlijk niet allemaal hoor!) ook helemaal leuk. Gek eigenlijk, volgens mij heb ik geen bepaalde stijl, maar houd ik gewoon van allerlei stijlen, of zou dat niet kunnen?
Anyway, deze rok is ook een favo van mij en die hangt al in mijn kast. Ik heb 'm vorig jaar al eens gekocht, maar nog nooit aangehad. Toevallig las ik een stukje, was het de Flow?, waarin iemand weer deze rok aan had, met een spijkerjasje, helemaal leuk dus. Zodra het dus wat warmer wordt, ga ik deze rok eens aantrekken. Laat het lekkere weer dus maar komen, ik ben er klaar voor!!

1 opmerking:

  1. begrijp je volkomen!
    ben ook niet in een vakje te plaatsen en vind klassiek even chique als oilily...
    deze stijl heet gewoon "je eigen stijl"
    mooie rok!
    xje

    BeantwoordenVerwijderen