dinsdag 9 maart 2010

Woensdag 10 maart 2010


Schreef ik nog over dieten, ik ging vandaag weer compleet uit mijn dak bij het zien van deze website.... Wat kun je hier bestellen? Chocoladepizza's! Is dat niet helemaal geweldig. Het leuke is dat je kunt kiezen voor een 'kant en klare', dus eentje die je zo uit het assortiment uitkiest, of je kunt er zelf eentje fabriceren. Natuurlijk wilde ik dat en het werd een heerlijke pizza van witte chocolade, stukjes caramel, marshmallows, smarties en zelfs roze diamantjes!!! Je krijgt alles zo aangeleverd met een gebruiksaanwijzing, dus superhandig en natuurlijk superleuk om op een woensdagmiddagje in elkaar te flansen met de meiden. En alles past door de brievenbus! Makkelijker kan toch niet? Ik vind het echt een wereldidee. Alleen wel moeilijk kiezen want je hebt overal ontzettend veel soorten van (witte chocolade, pure of bruine, maar ook biologische, caramelchocolade en zelfs chocolade met minder suiker, dus die mag op zich wel, toch?! En voor toppings: smarties, marshmallows, nootjes, caramelblokjes etc.).
Kijk dus snel op www.chocoladepizza.nl en verras een chocaholic (of jezelf!) met zo'n origineel en lekker cadeautje!

1 opmerking: