zondag 28 maart 2010

Woensdag 24 maart 2010

Zo, vandaag zit ik eens in een dillema. Zoals jullie weten, wil ik graag een internetshoppie openen. Maar nu ben ik weer aan het twijfelen geslagen :-( Is het wel handig. En hoe kom ik aan klanten, jullie kennen het wel. Het lijkt mij super, en ik heb er erg veel zin in. Maar wat als het flopt!? (En wat dan nog....) Dus zit nog in de dub, omdat ik het gelijk goed wil doen met een kvk nummer enzo.... Hoop dat ik er snel uit ga komen! Maar eens een lijstje maken met de voors en tegens misschien.... :-)

1 opmerking:

  1. Is lastig he, die keuze maken. Bij mijnwebwinkel kun je wel starten met een gratis webwinkel. Misschien is dat een optie, weet eigenlijk niet of je dan een kvk nodig hebt?
    ben benieuwd wat je keuze gaat zijn,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen