maandag 15 maart 2010

Zaterdag 13 maart 2010


Zoals jullie allemaal weten, ben ik van de lekkere geurtjes... Ik vind zeepjes, bodylotions, handcreme, nou ja, noem maar op altijd helemaal lekker. En ook de zeep van Lush. Nu ontdekte ik ineens nog zo'n geweldige site, www.zeepmakerij.com.

Wat een leuke, lekkere zeepjes heb je daar!!! Sommige zeepjes zijn als snoepje verpakt, er zijn zeeptaarten, heerlijke smeerseltjes.... Ik kan daar alweer helemaal los gaan....
Zelfs chocoladezeep!!! Misschien voor de lijners onder ons een goed alternatief.... chocolade op de huid in plaats van de chocolade in je mond... :-)
Ook de badbonbons enzo zijn helemaal geweldig! Alles is gewoon ook super verpakt en ik las er ook nog eens goede recensies over, en dat is natuurlijk belangrijk!!!
Ik ga hier maar eens shoppen binnenkort (of Rene moet zich geroepen voelen, hihi!!!).

1 opmerking:

  1. Proficiat met je award.
    Je zal niet blijven steken op 10 volgers.
    Zullen er nog veel bijkomen.
    Als je tenminste nog mooie jurkjes maakt !
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen