maandag 8 maart 2010

Zaterdag 6 maart 2010

Vandaag zijn we naar onze nieuwe auto wezen kijken.... en ja, ook deze stond weer zo troosteloos in zo'n weiland te wachten tot ie met ons mee naar huis mag! Gek eigenlijk, koop je een nieuwe auto, is het 'nieuwe auto depot' een soort van weiland waar ze, wel een beetje afgedekt, gewoon maar 'staan' als ze binnen zijn gekomen. Ik weet niet wat voor romantisch beeld ik had van een auto, maar dit is best wel onromantisch! Mijn mooie Aygo stond daar ook zo maar tussen en dat was raar!!! Nu staat de nieuwe Prius daar ook en volgende week vrijdag gaat ie mee! Ik ben erg benieuwd naar hoe het rijdt in een automaat, naar hoe het precies werkt met het inparkeren, want dat doet deze auto zelf (hoewel ik eigenlijk daar nooit een probleem mee heb, maar goed) en of ie inderdaad zo lekker ruim is als we dachten. Gaat in ieder geval niet mijn doordeweekse auto worden, want ik houd het lekker bij mijn Aygo. Die bevalt in ieder geval super, ik rijd er iedere dag met heel erg veel plezier in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen