maandag 19 april 2010

Dinsdag 20 april 2010


Als het goed is, komt vandaag de nieuwe Knippie uit. Ben benieuwd. Ga 'm straks even halen. Morgen de nieuwe Flow, dus ik zit deze week weer heerlijk te snuffelen in de bladen :-) En wellicht voeg ik nog wat dingen toe op mijn to-do-lijstje :-)

Daar stonden ook de vlaggertjes op voor Joelle's kamer. Ik heb ze van Aimee al af, die hangen al een tijdje, maar Joelle moet dus nog..... Ga me er echt toe zetten hoor, dit weekend!
Al ben ik de studeerkamer wederom aan het uitmesten. Er is al een hoop weg, nu de boel nog wat leger maken voor mijn nieuwe boekenkast komt! Om die vervolgens weer te vullen met leuke stofjes :-)

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk een nieuwe boekenkast vullen
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat je altijd zo lekker met je blogje bezig bent en ik met plezier altijd weer je blogjes lees en jij de mijne :-)
    Jij verdient een Sunshine Award!
    Kijk snel op mijn blog voor meer info!

    Lieve Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen