dinsdag 27 april 2010

Dinsdag 27 april 2010


Zooo, vandaag kwam ik toch weer iets lekkers tegen... Ik MOEST het delen met jullie, omdat het simpel te maken is en er superfeestelijk uit ziet.

Ja, noem me maar gek, maar ik ben inmiddels al bezig met de voorbereidingen voor Aimee's feestje. In plaats van mijn to do list afwerken, ben ik deze lijst eigenlijk alleen maar meer aan het uitbreiden :-) Aimee is namelijk pas in juli jarig.... Maar ze moet natuurlijk in juni uitdelen, omdat ze anders in de vakantie jarig is :-) En daarbij komt dat ik dit soort dingen vaak al een tijd van te voren doe. Het uitdelen gaat geweldig worden, daarover later meer. Althans, waar het in gaat, dat is al bijna klaar. Maar nu nog wat we erin gaan stoppen.... Daar ben ik nog niet uit, want dat moet ook altijd creatief en origineel zijn. Aimee wil maar lipgloss. Vind ik ook leuk, maar kan ik nog niet vinden. Ja, wel in vorm van cupcakes, dat is superleuk, maar 3 euro per lipgloss vind ik wel een beetje teveel van het goede... Dus op zoek naar iets anders. En iets voor jongens. Altijd lastig. Maar nog even de tijd om over na te denken.

Maar goed, ik dwaal weer af..... Ik heb dit nog niet geprobeerd, dus ik weet niet of het uberhaupt makkelijk eet of iets, maar ik vind ze super. Gewoon chocolade smelten en er die versiersels in laten vallen en vervolgens laten drogen. Simpel en errug leuk feestelijk.

Ik heb dit superleuke idee van de blog van delicious delicious. Een tip: Ben je aan het lijnen? NIET KIJKEN hoor!!! Mits je heeeeeeeel erg sterk bent! :-) De blog heet: http://deliciousdeliciousdelicious.blogspot.com/2010/02/chocolate-party-spoons.html. Hier staat overigens nog een duidelijke omschrijving, maar kind kan de was doen lijkt mij :-)

Overigens kun je leuke gekleurde plastic lepels kopen bij de Hema. Ik ga het even uitproberen (bij deze, bijgeschreven op mijn lijstje....) en laat jullie weten of het uberhaupt makkelijk te behappen is. En ik kan me zo voorstellen dat ik dit klusje heeeeeeeel erg snel ga uitvoeren, hi hi :-)

6 opmerkingen:

  1. De mijne heeft vandaag getrakteerd en in de aanloop naar het voorbereiden ben ik ze ook tegen gekomen deze heerlijke traktaties!
    Ik heb het vandaag bij cupcakes uit eigen oven met glazuur en mini smarties gehouden hihihi...
    Ik denk niet dat de lepels of het chocola het maken ervan hadden overleefd hahaha... jammie....

    Succes met de verdere voorbereidingen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi... Bij mij was ik de eerste die cupcakes had gemaakt, ze vonden het zo leuk dat ik dat had gedaan! Thijs van mij komt inderdaad veel thuis met van die uitdeelzakjes. Dat wilde ik dus niet doen, ik wilde wel wat moeite er voor doen, niet het zoveelste uitdeelzakje ;-)
    Ik ben benieuwd naar jouw creaties en zal ze zeker in mijn achterhoofd houden voor volgend jaar want volgens mij worden ze erg leuk :-)

    Ik geef geen feestje, Thijs van mij heeft PDD-NOS (schrik!) Ik heb daar eigenlijk nog nooit wat over verteld op mijn blog ;-) Een feestje zou te veel prikkels voor hem opleveren en hij beleefd er dan toch geen lol aan, dus we houden het rustig en klein. Aankomend weekend vieren we het en vaak komen al zijn vriendjes en vriendinnetjes dan spelen, ik zorg voor wat snoep en chips en dat is dan eigenlijk zijn feestje.
    Na de vakantie gaat hij naar de "grote" school, aangepast onderwijs, misschien dat ik het dan wel eens ga proberen.

    Lieve groetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Halookes,

    Met veel jolijt
    wil ik je even tussendoor melden
    dat Miss Baptista jou
    het award van Happy 101
    heeft geschonken. Ik word steeds blij
    van jouw commentaar en je cool blogje.
    Je mag het doorgeven en 10 dingen vermelden die jouw blij maken in het leven,
    maar het hoeft niet.
    Helemaal je eigen keuze !
    veel plezier ermee !
    hugs
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En van mij krijg je er ook eentje, :-)
    Dubbelop dus, nou is dat nou geen geweldig compliment!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm...dat ziet er heerlijk uit! En ook nog eens zo lekker vrolijk! Mijn meisje is ook in juli jarig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    er staat een verrassing op mijn site voor jou,
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen