donderdag 22 april 2010

Donderdag 22 april 2010


Wat een leuke berichtjes allemaal op mijn vorige blog!!! Het is zo, eigenlijk verdient iedere creatieve blogger een award! Ik word echt zo vrolijk van die blogjes van jullie allemaal!!! Werkt echt inspirerend he???? Leuk!!


Vandaag naar de oogarts geweest met Aimee. Ze had vorige keer een zicht met bril op van 60 procent. Jammer genoeg is dat hetzelfde gebleven. Haar sterkte is wel toegenomen, van plus 5,25 en plus 7 is ze naar plus 6,25 en plus 7 gegaan :-( Dat was wel weer even schrikken, maar ik bedacht me dat ze later vast kan worden gelaserd... Nou, volgens de oogarts dus niet omdat ze in de plus zit en daar altijd wel zal blijven, mits er iets heeeeel erg vreemds gebeurd! Ach, gelukkig staan de brilletjes haar wel leuk, dus dat scheelt. Viel wel een beetje tegen, maar Aimee zelf was helemaal happy. Ze had een lipgloss gekregen van mij omdat ze moest worden gedruppeld en dat toch niet zo'n fijn gevoel was, dus ze was helemaal happy. En daarnaast heeft ze nieuwe pleisters, die worden steeds leuker, nu met prinsesjes en glitters zelfs!! Dus dat maakt je wel weer happy, als zij het is, ben ik het ook!!!

Morgen ga ik weer eens iets creatiefs doen!!!! En overmorgen.... dan ben ik jarig!!! :-) En nee, dit keer haal ik gewoon gebakjes bij de bakker :-) ga niet zelf aan de slag....

1 opmerking:

  1. hoi hoi,

    ik krijg je berichtje op mijn blog niet geplaatst, blogger werkt niet mee, sorry.

    maar de full colors komen er aan, leuk he, ik kan ook al haast niet meer wachten.

    BeantwoordenVerwijderen