dinsdag 13 april 2010

Maandag 12 april 2010







Wat een geweldige, creatieve, inspiratievolle website ik nu weer tegen ben gekomen.... In de Ariadne at Home voor kinderen kwam ik al dit geweldige armbandje en de tas tegen.... Een echte prinsessentas. Ik vind 'm helemaal geweldig!!! Helaas zijn de meeste exemplaren al uitverkocht dus ik zie mij maar genoodzaakt om snel maar weer eens iets in die richting te gaan maken voor de meiden.... Ik weet zeker dat dit helemaal iets is voor Aimee!!!
Kijk en geniet....
www.sannedols.nl






1 opmerking:

  1. Hallo, hier Sanne Dols de ontwerpster van al dit bovenstaande moois. Bedankt voor je stukje en je link naar mijn website.
    Inderdaad zijn de meeste tassen al verkocht voordat ik ze gemaakt heb, maar elke week maak ik nieuwe tassen. Je kan je kleur- en stofwensen doorgeven, binnen twee weken na betaling heb je de tas in huis.
    Dat valt wel mee he?
    Met vriendelijke groeten, Sanne Dols

    BeantwoordenVerwijderen