dinsdag 6 april 2010

Maandag 5 april 2010

Vandaag was ik weer eens lekker aan het surfen en toen stuitte ik zomaar, opeens, op een geweldige website! ZOals je weet, ben ik wel van de stippen en ruitjes, fuchsia, rood en knalgeel, maar kleed ik de meiden en mezelf ook graag in donkerblauw met wit.
Zo ontdekte ik al een tijdje geleden het geweldige merk Porto Azul en dat verkopen ze hier ook, bij Teyl Uilenspiegel. Allemaal landelijke spulletjes, kleding, hebbedingen voor je huis... ik werd hier errug hebberig en zou zo alles willen bestellen! Wacht alleen nog op die onuitputtelijke creditcard :-)

Kan helaas geen foto's van de site kopieren, dus een bezoekje brengen aan Teyl Uilenspiegel lijkt me gewoon het beste:
www.teyl-uilenspiegel.nl
Echt een aanrader!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen