dinsdag 13 april 2010

Woensdag 14 april 2010

Vanavond koopavond bij de Hema!! Je krijgt 15% extra korting, dus dat is mooi meegenomen!
Denk dat ik even ga. Ik zie altijd wel iets leuks!!! Wat vanavond op het programma staat zijn mandjes. De meiden nemen telkens van alles mee naar beneden. Wij hebben geen speelhoek, dus alles staat in hun kamertje. Nu slepen ze dus hele dagen alles mee en kan ik het weer terug zetten naar boven. Nu heb ik bedacht, of eigenlijk ergens in een tijdschrift gelezen, dat je kinderen een mandje moet geven die ze dan kunnen vullen en dan naar boven of beneden kunnen meenemen. Mij lijkt dat een goed idee, maar je moet het wel leuk maken. Dus mogen ze mee om een mandje uit te zoeken! Dan wordt het misschien nog wel leuk en scheelt het mij een hoop stress :-) Nu maar hopen dat ze meewerken....
Anyway, voor extra korting morgen dus op naar de Hema!!! :-) Een van mijn lievelingswinkels.

1 opmerking:

  1. ha, ha, goed dat je het erover hebt, was het bijna vergeten. Bij mij zit een kleine hema op 1 minuutje lopen om de hoek. Vanavond dus even snuffelen.

    Van die mandjes is inderdaad een geweldig idee. Ook ik zit altijd met dit probleem en zelf kan ik ook erg slecht opruimen, dus dat hebben ze van geen verkeerde. Ik heb een tijdje terug een klepbankje in mijn keuken gezet, en daar kunnen de kids of ik de rommeltjes die beneden rondslingeren indoen en af en toe krijgen ze dan van mij de opdracht om eens wat spulletjes weer terug naar boven te brengen.

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen