woensdag 21 april 2010

Woensdag 21 april 2010


Wat lieffff, van Dutch Apple (kijk eens op haar blog, die is leuk!!) kreeg ik een Sunshine Award!!! Toch een leuk einde van een rotdag (waarom komen die dingen altijd op het juiste moment he???)

Bij deze award horen weer een paar regeltjes:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.

2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.

3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.

4. Link de genomineerde bloggers in je post.

5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.


En hier vind ik het altijd heel erg moeilijk om door te geven, maar ik ga het proberen!
Komt ie:

1.
www.stitch4u.blogspot.com, van Judith, met daarin altijd de meest geweldige applicaties die ook je dag weer echt opfleuren!!
2.
www.fiedelientje.blogspot.com, jeweetwelwaarom!! :-)

3. www.doorjolanda.blogspot.com, omdat Jolanda altijd superleuke spulletjes maakt en de hartjes die bij de bestelling zitten echt geweldig zijn en heeeeerlijk ruiken!! :-)
4.
www.juulenjonah.blogspot.com, omdat ik hoop dat Miranda haar blog weer eens update... :-)
5.
www.marutska.blogspot.com, omdat ook hier heeeeeel erg veel leuke dingen op de blog staan!!! Ook het winkeltje van Marutska is verslavend omdat ze veel tilda verkoopt! :-)
6.
www.pigje.blogspot.com, omdat ik altijd erg veel inspiratie krijg van alle mooie spulletjes die zij maakt....
7.
http://loesje-boom.blogspot.com/, omdat zij ook altijd superleuk schrijft!!! En erg leuke dingen laat zien op haar blog!
8.
http://wwwarsababynet.blogspot.com/, tja, hier moet je gewoon even kijken..... :-)

9. http://zussies-kk.blogspot.com/, geweldige kleding in mijn favoriete kleurtjes en stofjes! :-) Wat een talent!!
10.
http://bysonja-sonja.blogspot.com/, nog zo'n prachtige site met de meest geweldige zelfgemaakte spulletjes.


Zoals jullie zien, MOEST ik weer even mijn mening geven over de blogs :-) Ik ben gek op het lezen van al die creatieve bloggers en krijg er heeel erg veel inspiratie van! Ik hoop dat jullie allemaal nog lang doorgaan met het maken van al die leuke spulletjes!!!
Maakt mijn dag in ieder geval weer vrolijk!!!


7 opmerkingen:

  1. Graag gedaan lieverd, zoals ik al zei, ik lees je blogs altijd met veel plezier. Je stelt een klein gedeelte van je leventje open aan ons bloggers en dat waardeer ik.
    Ik ben blij dat ik je na een minder leuke dag toch een glimlach op je gezicht heb kunnen geven en ik hoop dat het niet al te ernstig is...

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat leuk dat ik van jou deze Award heb gekregen, heel erg bedankt. Ik ga niet alle regels opvolgen die bij deze Award horen want ik vind dat elke Blogger op creatief gebied een Award verdient. Hopelijk neem je mij dat niet kwalijk.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een schatje !
    Hartelijk bedankt voor de geweldige award.
    Ik kan daar echt van genieten.
    Zet me zaterdag eens lekker voor mijn computertje
    en zal jouw dan eens in het lang en in het breed bedanken op mijn blogje.
    En nu nadenken wie ik uitkies
    om de award aan door te geven !
    Fijne, zonnige dag !
    hugs
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je, ik had ook al niet zo'n fijne dag gehad maar nu heb ik een grote glimlach op mijn gezicht, erg leuk, ga er morgen voor zitten moet nu eerst werken en wil hier even rustig over nadenken.
    liefs Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award! Via Dutch Apple ben ik op je site gekomen. Wat 'n leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel dat ik van jou een award heb gekregen het is mijn tweede award.
    Ik vindt net als vele bloggers dat iedere blog een award verdient.

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi

    Wat leuk dat ik een award van jou heb gekregen.
    Dank je wel.

    Bij deze geef ik ook de award aan jou.

    www.bysonja-sonja.blogspot.com

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen