maandag 10 mei 2010

Dinsdag 11 mei 2010








En wederom kan ik weer eens wat dingen bij mijn lange to do list zetten! Want ik heb inmiddels alweer een wild en nieuw plan! :-) Onze slaapkamermuur is groen. En die moet dus een andere kleur worden. Ik heb deze keer mijn zinnen gezet op mat zilver! Dat lijkt me supergaaf. Of lichtgrijs, in ieder geval, iets wat daarop lijkt. Inmiddels dus ook op zoek gegaan naar bijpassende dekbedovertrekken (slaapt Rene ook eens een keer onder iets anders dan Blond, hi hi) maar ik vind nog niets leuks. Want in mijn hoofd zit iets met een grijs witte ruit....

Omdat ik niets kon vinden, heb ik inmiddels de stof maar besteld, grijs met een witte ruit en zachtroze met een ruit. Want er moeten natuurlijk ook bijpassende kussentjes bij! De kussentjes heb ik ook al helemaal in mijn hoofd; ze zouden grijs met witte ruit moeten worden met een hart van zachtroze.... En nog een paar andere kussentjes, waar de tekst Sweet Dreams op gaat komen. Helemaal leuk dus! Toevallig gisteren aan het surfen en ik kwam terecht op de site van www.dekinderslaapkamer.nl. En wat hebben ze daar leuke spullen! En tot mijn grote verrassing zag ik ook precies het idee zoals ik 'm in mijn hoofd had! Het dekbedovertrek gaat zeker niet zo worden, maar het kussentje met het hartje was echt mijn idee! Gek he? Kennelijk nog meer mensen met hetzelfde idee! Nu gaat mijne wel ietsje anders worden, maar ik vind het superleuk bij elkaar staan en ben nu nog enthousiaster!

Kortom, ik zou me eigenlijk de komende dagen moeten opsluiten om lekker te gaan rommelen op de naaimachine. En om die muur mat zilver te gaan maken :-) Leuk klusje voor dit weekend wellicht????
Als je zelf geen inspiratie hebt of geen zin hebt om te naaien; er staat genoeg op de website van de kinderslaapkamer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen