dinsdag 4 mei 2010

Dinsdag 4 mei 2010


Wowwy, wat zijn jullie lief!! ik kreeg van Judith, Miss Baptista en van Dutch Apple een award! Wat ontzettend lief van jullie!!!!! :-) Weer iets om ontzettend trots op te zijn!!! :-) Enne, wat past deze award goed bij mij met die gezellige taartjes :-)

Tja, en dan nu het makkelijkste stuk wat bij deze award hoort: dingen waar je blij van wordt! Nou, dat lijkt mij niet zo moeilijk..... :-)

Met stip op 1 natuurlijk mijn lieve dochters Joelle en Aimee, waar ik ook wel eens verdrietig van kan worden hoor, want ze kunnen soms best lekker ruzie maken met z'n tweetjes :-) En natuurlijk van Rene, ha ha, die met zo'n ontzettende shopaholic, veranderende instellingen en een grote liefde voor roze moet samenleven :-) Moet onder een Blond Amsterdam dekbed slapen (andere optie is eventueel de bank! :-)), eet van Blond Amsterdam bordjes, drinkt koffie en thee uit Blond Amsterdam bekers en krijgt nu ook nog eens Blond Amsterdam om zijn oren in de badkamer :-) Ik geef het je te doen als man!
Daarnaast natuurlijk mijn overige hobbies: shoppen, leuke dingen printen, knippen en plakken, de Hema (daar word ik ook altijd errug vrolijk!!!), mijn naaimachine en lockmachine, van leuke stofjes, van gezellige etiketten, kaartjes, strikjes, uhm... moet ik nog even doorgaan??? :-)

Maar natuurlijk word ik ook erg blij van jullie! Ik lees met zoveel plezier jullie blogs en krijg ook ontzettend lieve, leuke, opbeurende reacties van jullie, wat ik altijd ontzettend leuk vind!!!
Dus doorgeven??? Nou, laten we 'm deze keer eens doorgeven aan al mijn volgers! Omdat jullie allemaal een inspiratiebron zijn en mij eigenlijk altijd erg blij maken!!!! Dus mede bloggers, deze is voor JULLIE!!!! :-)

2 opmerkingen:

  1. Het is je van harte gegund, ik lees altijd met heel veel plezier je blogjes!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor !
    Dik verdiend !
    Zo zie je maar
    wie goed doet , goed ontmoet !
    En gij zijt goe bezig !
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen