donderdag 6 mei 2010

Donderdag 6 mei 2010




En ja hoor, ik heb weer eens de Hema leeggekocht :-) Nu krijg je Bonkies en natuurlijk moesten de dames die hebben. Had ik vorige week al geschreven over het tuniekje, nu heb ik 'm opnieuw gekocht en de oude weer teruggebracht, omdat de meiden bonkies wilden. Ik vind ze redelijk smal vallen. Een M ging goed, maar ik vond 'm net te strak zitten. Dus voor een L. Lijkt me heerlijk straks op vakantie! Ik heb gelijk die knalroze vaas ook maar meegenomen, die is superleuk! Nu maar wachten tot er bloemen in komen. Dus Rene, mocht je dit lezen.... Graag wel fuchsia en niet rood zoals vorige keer :-)

1 opmerking:

  1. Leuk,leuk,leuk...ik ben ook 'n HEMA-fan. Die vaas is geweldig en die tuniek, zo heerlijk voor bij het mooie weer. Ik heb de rok van dezelfde serie denk ik, ook zo lekker zomers, nu nog bruine benen!

    BeantwoordenVerwijderen