maandag 17 mei 2010

Maandag 17 mei 2010


Kennen jullie de site van Love2BeMama al? Er staan dagelijks leuke dingen, leuke artikelen maar ook interviews met andere dames met de meest geweldige webshopjes. Vandaag is mijn Twinkelbell vriendinnetje Samanta geinterviewd en kun je een geweldig armbandje winnen! Allemaal dus even meedoen dus, want ik ken de armbandjes als een ander en weet hoe mooi en bijzonder ze zijn!

De site van Twinkelbell is inmiddels trouwens ook weer opgefleurd met de meest geweldige spulletjes. Een grote favoriet van mij is de ketting met bijpassend armbandje zoals je hierboven kunt zien. Past super bij mijn meiden d'r outfitjes die de laatste tijd behoorlijk wit met donkerblauw gekleed zijn :-)

Daarnaast zijn er nog schattige bedels bij Twinkelbell te koop. Ook hier heb ik een favoriet, op de pagina nieuw de hartjesbedel met stipjes, zo schattig! Niet alleen leuk om armbandjes en kettinkjes te knutselen, maar natuurlijk ook helemaal geweldig aan je sleutelbos, broche, kussentje, noem maar op.... Enne, vergeet niet om je aan te melden voor de nieuwsbrief van Twinkelbell. Er komt binnenkort namelijk iets heel erg leuks en unieks aan en daar willen wij hippe mama's natuurlijk niets van missen!

2 opmerkingen:

  1. Jep ken het ;-)
    Morgen verschijnt er weer een artikel van mij ;-)
    Leuke site he? Leuk dat je hem op je blog onder de aandacht brengt!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hoi,

    Ik ken de site ook en ik ga weer even kwijlen...ehm...kijken op jouw site hihi.
    Ben momenteel niet op twitter te vinden maar heb jouw blog ontdekt, leuk!!!

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen