dinsdag 4 mei 2010

Maandag 3 mei 2010







Zoals ik al zei, dit is mijn lievelingsplekje geworden.... Hoe vinden jullie mijn kast? Helemaal geweldig toch?!
De rest zijn de overige foto's van de kamer; denk dat jullie wel snappen dat ik hier straks heeeeeel erg graag ga werken! Of gewoon ga zitten, voor de leuk :-) Overigens is de PC alleen maar voor de scanner en het fototoestel. Ik werk meestal beneden :-)
Maar ik moet nog even stofzuigen en dweilen, maar kon 't niet laten jullie het even te showen :-)

4 opmerkingen:

  1. Wauw............
    Ik zit hier erg jaloers te wezen op jouw...... echt waar!
    Zow mooi! Ik zou er ook gaan zitten en niets doen gewoon kijken en genieten van je rijkdom aan stofjes en spulletjes!
    Geniet ervan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppunt van gezelligheid,
    alles mooi, ordelijk en netjes naast elkaar ,
    Inspiratie gehaald bij Perfect Houswife ???
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, je hebt echt een super mooie kamer zeg!!! Ik moet hem delen met de kids, omdat ik een hoekje van de speelkamer heb ingericht. Maar als die klaar is, dan zal ik ook eens een foto op mijn Blog zetten.

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen