vrijdag 7 mei 2010

Vrijdag 7 mei 2010


Ik kreeg op mijn werk afgelopen maandag nog een verjaardagscadeau. Mijn verjaardag is allang weer voorbij, maar zo met Moederdag in aantocht, is een extra verrassing natuurlijk wel super. Had ik sowieso al een superweek, met een lieve award, leuke dingen bij de Hema en nu nog een cadeautje. Komende zondag natuurlijk moederdag, dus dat wordt ook weer verwend worden.
Erg leuk deze weken :-)

Maar goed, van kantoor kreeg ik dus deze dingen van Blond Amsterdam! Superleuk, want ik had ze nog niet. De badkamer was eigenlijk nog maar de enige Blond vrije plek... Op de handdoeken na, die niemand overigens mag gebruiken; liggen er meer voor de sier, want ik ben bang dat ze vies worden (en so what??? maar goed....). Dus vanaf nu mag Rene zijn tandenborstel halen uit een Blond Amsterdam beker. Is dat niet gaaf!!! :-)

Kreeg ook nog een tas, die heb ik niet op de foto. Ook erg leuk, wit met zilver van Bjorn Borg.

Ben er erg blij mee!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen