dinsdag 4 mei 2010

Woensdag 28 april 2010


Vandaag komt na lang wachten mijn kast!!! Ik ben er helemaal happy mee! Ik kan niet wachten tot ie in elkaar staat, maar ja, Rene moet dat doen en die is zelf ook druk. Dus ik wacht maar even 'ongeduldig' af!!!

Overigens zag ik op de site van Basic Label nog meer moois.

Deze geweldige dozen, daar ben ik al een hele tijd naar op zoek! Ik wil namelijk in onze slaapkamer een andere kleur op de muur. Hij is nu groen. En groen kost poen, het is echt waar! Het liefste wil ik 'm fuchsia, maar ik ga vrezen voor Rene, hi hi. Dus ik heb nu bedacht dat ik mat zilver wil. Dat is volgens mij hartstikke gaaf. We hebben dat geweldige dekbed van Blond Amsterdam, en ook van Pip en daar paste die groene muur altijd erg leuk bij. Maar Rene vindt af en toe zo'n McGregor dekbed met donkerblauw ook erg leuk. Maar dat vind ik totaal niet staan bij een groene muur dus. Nou, met zilver kan dat, toch? Erg leuk, maar goed, we moeten eerst maar eens op zoek naar verf. Want ik wil het niet te glimmend :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen