dinsdag 4 mei 2010

Zaterdag 1 mei 2010


Vandaag heb ik mijn andere verjaardagscadeau opgehaald: van mijn schoonouders kreeg ik een Pink Ribbon hardloopjasje van Brooks. Helemaal leuk, en zo geweldig om mee te rennen!!!

De kleur is ook roze, dus bij mij dan helemaal een voltreffer :-)
Het jasje zie je hier, ik heb er ook een bijpassend hardlooprokje bij gekocht! Ik houd van rokjes en ik hou ook wel van hardlopen.... Dus dan kom je al snel op deze combi uit. Je ziet het nog maar weinig, dus ik kom helemaal fashionable voor de dag als ik ga hardlopen :-) Alleen werkt mijn ademhaling nog niet zo mee, ha ha ha, het is voornamelijk puffen en steunen, dus misschien moet ik het snelle outfitje nog eventjes laten liggen tot ik iets minder puf en hijg, hihi :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen