zaterdag 8 mei 2010

Zaterdag 8 mei 2010











Joelle is ook een creatieve brein. Maar ook gek op dieren! Aimee is echt van de mode. Die knipt en plakt het liefste hele Top Model poppen aan elkaar. Ze heeft dan ook Top Model en ook sinds kort Make Up Model en die kalkt ze helemaal vol. Aimee is echt van de kleding, de prinsessendingen, kleurplaten...

Al een hele tijd schrijft Joelle ook schattige boekjes over Slakje. Slakje is een erg lief slakje, vind ik zelf dan, en beleeft van allerlei avonturen met zijn vriendjes. Begin dit jaar schreeft ze "Slakje kookt een ei". Ze bedoelt denk ik "Slakje bakt een ei", maar goed, is bijna hetzelfde, toch? :-)

Ik wilde jullie 'm niet onthouden, dus vandaar dat ik 'm heb gefotografeerd. Ik vind het zelf erg lief geschreven. Slakje heeft nog meer boekjes, helemaal leuk, "Slakje bakt een taart" en "Waar is slakje". Ik bewaar ze nu allemaal, want het is allemaal zo schattig geschreven. Overigens schreef ze dit 'deel' begin van dit schooljaar. Inmiddels schrijft ze met veeel minder spelfouten, maar wie zijn wij om dit te gaan verbeteren, toch? :-) Soms is de achterkant ook volgeschreven, met alle Bestsellers of de prijzen die ze heeft gewonnen :-) Dat ziet ze dan op de boeken van Paul van Loon en bedenkt dat dit kennelijk 'erbij' hoort en voegt dat dan nog even toe. Heel erg lief, echt zo kinderlijk nog! :-) Kijk zelf en geniet mee met slakje! :-)

1 opmerking:

  1. Heerlijk!
    Een heel goed idee om ze te bewaren, heel leuk om dan haar schriftelijke taalontwikkeling te zien groeien.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen