zondag 16 mei 2010

Zondag 16 mei 2010




Gisteravond ben ik niet verder gegaan aan mijn kussentjes, ik had geen zin meer! Wel zin in een rokje voor de meiden, voor Aimee. Denk alleen dat ie wel groot is uitgevallen, dus bewaar ik 'm voor Joelle, die past 'm wel.

Ik zal haar nog even laten poseren met een leuk donkerblauw shirtje, maar hier alvast een voorstukje!! Het is de Redondo van Farbenmix en ik vond het op zich meevallen om 'm te maken. Het is even lastig, voor je gevoel zit je verkeerd te spelden, hi hi...... Heb wel ervaring opgedaan, dus volgende week maak ik er ook eentje voor Aimee, met veel roze!

Binnenkort dus een foto van mijn andere fotomodel in deze rok :-)
Ze is nu zo fijn aan het spelen, wil haar niet storen :-)

1 opmerking:

  1. Schattig!!!!! Ontzettend leuk gemaakt meid!
    Ik ga je morgen mailen ;-) Druk weekendje achter de rug maar wel gezellie!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen