dinsdag 10 augustus 2010

Dinsdag 10 augustus 2010


Gisteren heb ik gereageerd op een nieuwe PIF oproep van Iris, van de geweldige blog van Tutlola, http://tutlola-nl.blogspot.com/.
Aangezien het cadeautje van Judith helemaal super was, en ik natuurlijk nog steeds dol ben op cadeautjes, leek het me goed om nogmaals een oproepje te plaatsen.


Dus mochten er nog drie mensen zijn die ook een cadeautje van mij willen ontvangen, laat het weten! Voor meer info moet je even verder scrollen, ik heb hier eerder al een berichtje over geplaatst. Daar lees je dan precies hoe het werkt. En als je mee wilt doen, laat dan een berichtje achter bij deze blog!

Het cadeautje voor Judith gaat morgen op de post! Het is super geworden! Ik zal iets verklappen: fuchsia, bloemen, glitters, lintjes, limegroen.... Ha, meer verklap ik niet, anders weten jullie het straks al! Ik vind het zelf wel erg leuk geworden. Het is ook een speciaal cadeau, omdat Judith ook altijd mooie motiefjes voor mij maakt. Dan mag je wel eens iets aardigs terug doen, toch? Nu maar hopen dat ze het net zo leuk gaat vinden als ik....

Voor Iris ga ik nog wat bedenken. Ik weet dat ze van allerlei leuke kleurtjes houdt, en van stippen, dus dat gaat helemaal goedkomen!!!!


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het vast en zeker heel leuk,
    ik ga alvast bij de brievenbus liggen,;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee met jouw PIF.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen