dinsdag 24 augustus 2010

Dinsdag 24 augustus 2010

Zoals jullie weten, ben ik dol op shoppen. En vooral op internetshoppen. Buiten dat je superleuke spulletjes zo in je brievenbus ontvangt en er geen moeite voor hoeft te doen (nou ja, bijna niet, toch?) hou je soms ook lieve contacten er aan over. Zo heb ik twee dames die ik eens in het zonnetje wil zetten.

We beginnen met Juudje, van Strijkapplicaties. Buiten het feit dat Juud de meest geweldige applicaties verkoopt, kan ik ook vaak bij haar terecht met speciale verzoekjes. Die worden vaak dezelfde dag nog door Juud gemaakt, zo fijn! Buiten het feit dat dit mijn favoriete winkel is als het gaat om applicaties, besef je na die nare berichten van gisteren nog meer hoe belangrijk gezondheid is. Het belangrijkste! En daarom heb ik veel respect voor Juud, dat ze buiten haar fibromyalgie zoveel geweldige dingen kan maken waar ze zoveel anderen hartstikke gelukkig mee maakt!


Daarnaast heb ik mijn andere steun en toeverlaat: Samanta van Twinkelbell. Ook hier mijn favoriet als het gaat om de meest leuke sieraden voor mijn meiden. Kettinkjes, armbandjes, en ook hier weer, speciale verzoekjes van mij worden altijd uitgevoerd, zo lief! En dat niet alleen, de vele mailtjes heen en weer per dag (in het weekend is het altijd afkicken!) zijn altijd supergezellig. Ook voor Samanta heb ik heel erg veel respect, naast haar geweldige shopje heeft ook Samanta gezondheidsklachten, maar gewoon in staat om zoveel moois op te maken, bestellingen te verwerken en alles supersnel
verzenden.
Wat een topper!

Omdat ik zo blij ben met deze twee dames, heb ik voor ze alle twee een klein cadeautje gekocht. Juud had sowieso nog een PIF cadeautje te goed, dat gaat nu uitgebreid worden met een ander mooi cadeautje. Iets waarvan ik hoop dat ze er iets aan heeft en bij een dipje kan bedenken waar ze het allemaal voor doet. Voor Samanta is het makkelijk, daar heb ik iets voor waarvan ik weet dat ze er gek op is.... uiteraard roze! :-) En ik hoop ook dat Samanta alleen maar naar het cadeautje hoeft te kijken en dan te beseffen dat ze veel tevreden klantjes heeft die heel erg veel plezier beleven aan alle mooie dingen die zij maakt!

Neemt natuurlijk niet weg dat ik ook heel erg veel respect heb voor alle anderen die naast hun werk, of fulltime, nog een shopje runnen. Ik ben nog steeds niet begonnen, terwijl mijn plan er in z'n geheel ligt! Alleen de uitvoering dus nog en dat gaat nog niet zo soepel, ha ha, want ik roep het al een hele tijd! :-)

Tot morgen, dan hebben we wederom een zware dag met hopelijk een behandelplan. En om het negatieve weer te compenseren, gaan we voor woensdag weer eens op zoek naar vrolijke dingen!

3 opmerkingen:

  1. hoi lieve Jacq,

    ik ben er stil van, wat ontzettend lief van je om nog zo aan Samanta en mij te denken. Zeker in deze onzekere tijd voor jou en je familie.
    Je bent een kanjer, een hele dikke knuf,en sterkte voor morgen
    judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam via iemand anders op je blog en wilde je ook veel sterkte wensen, ik zat pas net zo in de piepzak! Hou vol, je droom komt vast uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Vandaag viel je PIF op mijn deurmat! Dankjewel! Daar ga ik eens iets mee opfleuren. Ik ga het snel op mijn blog plaatsen, maar ik heb ook nog steeds 'n ander PIF lopen.
    Wat lief dat je het zo snel opstuurt! En dat met al die narigheid! Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen