maandag 2 augustus 2010

Dinsdag 3 augustus 2010


Zo, ik begin al aardig in de kerststemming te raken! Ja nu al! Komt omdat we na onze vakantie op Kos maar gelijk een nieuwe vakantie hebben geboekt: ons jaarlijkse Disney tripje. Dus in de herfstvakantie zitten wij heerlijk weer in Disney. Vorig jaar hadden we kerst, nu dus halloween.

In Disney zien we altijd Jack Skellington en Sally. We hadden tot vorige week geen idee wie het waren, maar waren wel benieuwd naar dat skeletje en roodharige vrouwtje, dus zaterdag moest de film A Nightmare Before X-mas worden gehuurd door de meiden. En de film is inmiddels al 10x aangeweest :-( Ik kan Jack bijna niet meer zien, maar het is op zich best een grappige film. Het liedje aan het begin van de film over Halloween zit in mijn hoofd en ik krijg gelijk zin in de kerst bij het zien van de dikke kerstman aan het eind! Zo grappig. Het werd zelfs zo erg dat ik zondagavond in het kerstboek van Tilda aan het bedenken was wat ik nog allemaal moet/wil gaan maken voor de kerst!

Pfff, ik ben blij als de film zaterdag weer 'terug mag' naar de videotheek, hihi, voor ik volgende week al ga beginnen met het optuigen van mijn kerstboom :-)

1 opmerking:

  1. Ha, ha, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!

    Gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen