donderdag 5 augustus 2010

Donderdag 5 augustus 2010


Ja hoor, gisteren lag het PIF cadeautje van Judith in de bus! Wat een geweldig cadeautje, een schattige sleutelhanger, bijpassend zakspiegeltje en magneetje, de roze met de bloem. Ik ben het natuurlijk alweer gelijk kwijt aan de twee andere roze figuren hier thuis, ha ha! Helemaal mijn smaak met die stipjes, maar dat wisten jullie natuurlijk al....
En voor de mensen die geen PIF cadeautje van Judith hebben ontvangen; de spulletjes kun je vast ook op haar site vinden. Aanrader, want het pas gemakkelijk in je tas en geef toe, deze dingen gebruiken we altijd wel!!
En als je nu besteld, heb je nog eens 15% korting, dus dat is weer mooi meegenomen! Ik ga dit weekend beginnen aan mijn cadeautje voor Judith. Nu dit nog gaan overtreffen dus... gaat moeilijk worden, maar ik ga mijn best doen!

Verder druk met behang afhalen. We gaan weer eens iets in huis veranderen! In de woonkamer wordt de limegroene muur met het behangetje van Jan des Bouvrie, wit met zwart gestreept, en in onze slaapkamer is inmiddels al het zilver van de muur en gaat dat fuchsia met witte stippen worden..... Heeeeeeel iets anders dus! Volgende week woensdag komt de behanger, dus ik ben erg benieuwd! Spannend, weer iets nieuws.

Ook nog vandaag naar de dokter geweest met Aimee. Naar de oogarts om precies te zijn. Wederom niet verbeterd, maar ook niet verslechterd, dus we houden maar hoop he? Wel moet ze nu anders gaan plakken, de ene dag 2 uur op haar linkeroog en de andere dag 2 uur op haar rechteroog, want ze vermoeden dat ze twee luie oogjes heeft.

Ach, de pleisters zijn weer leuk, dus we plakken maar fijn door :-)

Morgen een update over een leuke webwinkel!!!! Heb weer iets leuks gevonden op het web.....

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je er zo blij mee bent en bedankt voor de lieve woorden, ik bloos er van;-).
    succes met behangen, laat je een foto zien, vast wel toch?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen