maandag 16 augustus 2010

Maandag 16 augustus 2010

Zooo, ik ben er weer. Ik hoopte er eerder te zijn, maar op donderdag kregen we even een erg naar bericht en was ik niet in staat om me nog maar eventjes uit te leven op mijn PIF cadeautjes of uberhaupt op internet te zitten. Zo had mijn moeder een afspraak in het ziekenhuis, om de uitslag van een echo van haar nieren af te wachten. De nieren waren goed, maar ze hebben wel per toeval iets ontdekt wat er niet hoort, bij haar darmen dan, en dat moet nader worden bekeken met een CT scan. Dit gaat woensdag gebeuren en dan heeft ze volgende week maandag de uitslag al. Ik hoop dat alles goed is. Het ziekenhuis wil verder niets zeggen, alleen dat de scan noodzakelijk is, daar kwam ze niet onderuit. Dus we gaan nu heel hard duimen dat alles goed is en dat er niets engs is gevonden.

Maar goed, we blijven maar niet in de negatieve spiraal en gaan verder met de give away! Hoe pak je dat aan? Gewoon, van de 14 reacties (14 nummers) heeft Joelle haar favoriete nummer gekozen, en dat is geworden: nummer 7: Fiedelientje! Dusse, Fiedelientje, geef snel je adresgegevens door, dan stuur ik je de lap stof snel toe.

Dit is superleuk, dus zullen we volgende week maandag weer een give away doen???? Hopen dat we goed nieuws kunnen vieren, anders doen we het gewoon omdat.... omdat.... omdat we het verdienen? Ga eens even nadenken wat het gaat worden!

Om nog even terug te komen op het PIF cadeautje, ik heb een geweldig etuitje van Iris (Tutlola) gekregen! Deze week komen de cadeautjes jullie kant op, want Miss Bee doet ook leuk mee!
Ik zal voor jullie wat leuks gaan maken, wel goed om je gedachten te verzetten! Juud, jouwe komt er dus ook aan, maar wij hebben al gemaild :-)

Nou, ik zal zeggen: Tot morgen maar weer, ga ik nu op zoek naar wat leuke winkeltjes!

3 opmerkingen:

  1. Dit moet een spannende tijd voor jullie zijn! Veel sterkte ermee, en ik ga ook duimen voor een goede afloop :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, wat vervelend allemaal. Hopelijk valt het allemaal mee. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die onzekerheid is wel vervelend zeg! Ik duim voor je mee op een goede afloop!

    BeantwoordenVerwijderen