maandag 2 augustus 2010

Maandag 2 augustus 2010

Zooo, ik ben er weer! De vakantie van 2 weken heeft wel iets langer geduurd....
Allereerst zijn we heerlijk weggeweest. Naar Kos. Het was daar heerlijk, op wat dingen na, want Aimee liep tegen een paal op (gevolg was dat haar bril door haar slapen ging, wat een flink bloedbad heeft opgeleverd....) en de laatste 4 dagen van de vakantie werd Joelle ziek. Alleen maar spugen en buikpijn. Wij dachten nog dat ze iets verkeerd had gegeten, maar het blijkt een virus te zijn. En ja hoor, terwijl we goed en wel terug waren, de was gedaan was (dat dan weer wel!) en ik me weer had klaar gemaakt om naar kantoor te gaan, kreeg ik het.... Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad, bevallen was minder! Een week lang heb ik liggen spugen en zo'n buikpijn gehad, niet normaal meer. Maar ik ben er weer! En nu heeft onze kleine meid Aimee het virus..... Nu maar hopen dat Rene blijft gespaard. En mijn collega's, want ik ben maandagochtend wel nog even naar kantoor geweest......
Anyway, vanaf nu weer nieuwe berichtjes op mijn blog. Ik heb een leuke give away in gedachten en heb weer een hoop leuke winkeltjes gespot......

3 opmerkingen:

  1. hoop dat je nog wel hebt genoten op de vakantie... groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff...waarschijnlijk weer toe aan vakantie.
    Ik ben al nieuwsgierig naar je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je leuke vakantie zo geëindigd is!!
    Benieuwd naar de winkeltjes... Is altijd leuk om ideetjes op te doen!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen