maandag 23 augustus 2010

Maandag 23 augustus 2010


Vandaag had ik zo gehoopt op een vrolijk berichtje. Maar helaas, ik ben nog steeds verdrietig. De uitslag van de scan, brrr. Er zijn verschillende lymfeklieren (hoeveel willen ze niet zeggen) 3,5 cm (normaal moeten ze 1cm zijn). Opereren is sowieso niet mogelijk. Woensdag moet ze naar de hematoloog en dan gaan ze een punctie doen, kijken of het goedaardig is of kwaadaardig. En dan hoort ze ook meer, want ze had een telefonische afspraak en sommige dingen 'zeggen ze niet telefonisch'.

Het goede nieuws is wel dat de darmen, lever, milt, nieren allemaal schoon zijn. Dus dat is misschien een lichtpuntje.
We hopen maar heel erg dat er woensdag iets meer duidelijk gaat worden en dat er eventueel snel met behandelingen kan worden gestart. Ben erg verdrietig, niet eens zin in shoppen, erg he?

Maar goed, we moeten wel aan iets leuks denken; het heeft geen zin om te gaan zitten denken en vragen over dingen die we woensdag pas weten he? Daarom gaan we maar gewoon lekker weer aan de giveaway. Laat een reactie achter en dan gaan Joelle en Aimee vrijdag de gelukkige winnaar trekken! We gaan nu niet met geluksgetallen werken, maar ik schrijf iedere naam op een briefje en dan mogen de meiden er eentje uithalen!

Wat wint de gelukkige? Wat dachten jullie van een meter van bovenstaand Dapper stofje?
Ik vind 'm zelf helemaal super, dus ik ga voor mezelf sowieso ook een meter aanschaffen, leuk voor kussentjes, voor een memobord, whatever!
Veel succes allemaal!!!

11 opmerkingen:

  1. dikke knuf jacqueline, hou je taai.
    en ik doe graag mee met de give a way
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah, wat een spannende tijden zeg! We blijven hopen dat het allemaal meevalt.

    Dikke knuffel, ik denk aan jullie.

    Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vanmorgen geregeld aan jullie gedacht en wat jammer dat het geen leuk bericht is.
    We gaan er van uit dat het allemaal meevalt.
    Wat kun je je dan rot voelen op zo'n moment, de onzekerheid, je wilt gewoon graag direct weten wat het is en wat ze er aan gaan doen.
    Ga woensdag weer duimen hoor.
    Liefs Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte in deze spannende tijd...!

    Meeleefgroet, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n vervelend nieuws. Heel veel sterkte gewenst. En ik doe graag mee voor het leuke stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het geen leuk berichtje is, maar ik blijf duimen voor een goede afloop!
    Het stofje vind ik echt geweldig!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees je blog al even mee, vind het verschrikkelijk wat jullie meemaken op het moment...
    Ik hoop dat er woensdag wat positiver nieuws is, we blijven duimen!

    Groetjes en sterkte!
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil helemaal geen stukje stof winnen,
    ik wil je gewoon veel sterkte toewensen !
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij deze allereerst: Veel Sterkte!!!
    Ik hoop dat je snel wat positief nieuws mag ontvangen!!!
    Ik zal mee duimen !

    ps: geweldig leuk stofje ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè dat is niet het nieuws dat we hadden willen lezen. Hopen dat er volgende week toch nog 'goed' nieuws komt, dat het niet kwaadaardig blijkt te zijn. Ik duim voor jullie!

    Sterkte en groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, jakkes wat een naar bericht :(..
    Ik blijf voor jullie duimen hoor!

    Ik doe graag mee met je weggeefactie.

    BeantwoordenVerwijderen