maandag 30 augustus 2010

Maandag 30 augustus 2010







Ik ben nog steeds helemaal verliefd op mijn Blond Amsterdam spulletjes. We slapen onder een Blond dekbed, we eten en drinken van Blond bordjes en mokken, in de badkamer staat Blond, de koekjestrommel is van Blond... we kunnen er eigenlijk niet meer omheen!

Dit weekend kwam ik tot de ontdekking dat er nog een aantal dingen ontbreken! Die wil ik graag hebben, dus dit weekend maar even op jacht! :-)
Nieuw in het assortiment zijn onder andere dit geweldige Broodblik (mijn brood ligt in de vriezer, maar ja.... :-)), die geweldige vierkante koekjespot (maar er kunnen natuurlijk ook gezonde dingen in he?!) en verder zag ik nog een geweldige beautybox blik. Tja, die moet je natuurlijk ook hebben!! :-) En als laatste dit geweldige serveerbord! Gezellig voor toastjes en taartjes!

Ik ga op jacht naar deze vrolijke spulletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen