maandag 9 augustus 2010

Maandag 9 augustus 2010




Ja ja, over een paar daagjes gaat het echt gebeuren.... mijn nieuwe behang! Inmiddels natuurlijk de boel weer aangepast. Zouden eerst de slaapkamermuur en de woonkamermuur een nieuw behangetje krijgen, inmiddels wil ik ook het fuchsia stukje bij de klok (klein stukje muur) en de hal bij de voordeur aanpakken. Kortom, we zitten dus flink in de rommel, al zeg ik het zelf. Ik kan totaal niet tegen die betonnen, kale muur die we nu zien. Bah. Maar ja, me nog even ergeren en dan zit er een fijn behangetje op.

In de woonkamer en de hal hebben we voor de streepjes, zoals je hierboven kunt zien, gekozen. In de slaapkamer het andere behang, alleen niet de rode variant, maar de fuchsia met witte stippen. Die foto was minder mooi, dus heb ik lekker de rode gedaan.... Staat ook wel gezellig zo, met dat tafeltje en die bloemen, toch? Natuurlijk zien jullie de foto's van het uiteindelijke resultaat!!!!

Morgen weer een PIF ronde en woensdag beginnen we met een leuke Giveaway om te vieren dat mijn nieuwe behang erop zit!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen