vrijdag 27 augustus 2010

Vrijdag 27 augustus 2010




En ja hoor, ik kwam ook nog een foto tegen van mijn inspiratieloze taart.
Alles ging mis. Voor Aimee's verjaardag wilde ik een stapeltaart. Nou, ik weet niet wat er met mijn oven was, maar het ging compleet mis, de taarten gingen gewoon niet goed, ze rezen niet, ze bleven plakkerig van binnen en als je 'm langer liet staan, ging het eigenlijk niets beter... Dus tja. Aimee maakte er niet zo'n probleem van, want dan vond ze gebakjes ook wel goed en geen Kitty taart, maar dan moesten de gebakjes wel roze zijn.... (Vraag me altijd af van wie ze dit nou heeft!! :-)) Nou ja, uiteindelijk heb ik er voor de kindjes eentje gemaakt en voor de 'grote kinderen' hazelnootgebakjes gehaald bij Maison Kelder.
Aimee was in ieder geval erg blij met de taart en hij is nog helemaal opgegaan ook!

Daarnaast een fotootje van het cadeautje van Samanta, waar ik een paar dagen geleden over schreef. Het varkentje komt gewoon van de Hema, maar is wel superleuk geworden vind ik zelf, met de strik, het kettinkje en armbandje. Past wel bij een 'sieradenmevrouw', toch?

Enne, als je nog mee wilt doen aan mijn giveaway, vandaag de laatste dag! Ik heb besloten om julile vandaag nog een dagje in spanning te laten en de dames morgen de winnaar te laten trekken. Zo hebben nog een aantal mensen kans op dit mooie lapje stof! Dus als je nog mee wilt doen, laat een reactie achter bij mijn berichtje van afgelopen maandag!
Fijn weekend allemaal!!!


1 opmerking:

  1. Leuk geworden!

    Ik weet niet of ik mij al had opgegeven voor je Give-away... Maar anders bij deze alsnog.

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen