donderdag 5 augustus 2010

Vrijdag 6 augustus 2010







Zoals ik gisteren al zei, heb ik weer een super webwinkeltje gevonden! Het was gewoon lastig kiezen welke fotootjes ik op mijn blog zou zetten, want het assortiment is niet alleen groot, maar heeft ook een hoog hebbe hebbe gehalte!

De website van deze geweldige webwinkel is www.pinkiebinkie.nl
Er is werkelijk van alles te koop, beddengoed, accessoires, spullen van De Kunstboer, kapstokjes, koeltasjes..... Ik heb mijn wensenlijstje al klaar!!!! Heel erg leuk vond ik het memobord appeltje! Wat apart, iets anders dan de vierkante canvasdoeken die ik altijd gebruik!

2 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad! Helemaal super dat appeltje ;-)
    Ik ga snel eens even kijken op die site :-)
    Oja, hou je mailbox even in de gaten want als het goed is krijg je een van deze dagen een mail van L2BM!!!! Ik heb je adres door gegeven aan de eigenaresse van de site, ik ga namelijk stoppen met schrijven en jij zei altijd dat je het zo leuk zou vinden ;-)
    Hoop dat het lukt ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen