woensdag 11 augustus 2010

Woensdag 11 augustus 2010


Vandaag is het tijd voor een Give Away! Want we hebben natuurlijk wat te vieren, aangezien mijn behang er hopelijk is.... De behanger komt vanmiddag tussen 1 en 3, dus het is te hopen dat er vanavond echt behang op zit (stel je eens voor dat die man ziek wordt, ahhhh). Maar laten we er maar van uit gaan! Daarom vandaag een leuke give away, al zeg ik het zelf!

Laat een berichtje achter en meld je aan als volger (als je dat nog niet bent natuurlijk), dan kun je meedoen aan deze geweldige give away. Wat is het precies??? Ik heb een metertje Dapper stof gevonden. Natuurlijk vertel ik nog niet welke, dat is een verrassing, maar je kunt hierboven al een stukje van de Dapper stoffen zien! Ik ben zelf weg van de Dapper stoffen en daarom lijkt het mij leuk om deze stof als give away weg te geven. Ik zou er in ieder geval zelf heel erg blij mee zijn! Je kunt er zoveel mee, denk aan kussenhoesjes, rokjes, overslagjurkjes... Noem maar op!

De give away loopt tot en met zondag 15 augustus aanstaande. Op maandag de 16e maak ik bekend wie de winnaar is en lekker aan de slag kan gaan met deze mooie stof! Alvast veel succes!

14 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    ik doe graag mee, enne ik volg je
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat is nog een eens gave give away!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik doe graag mee met deze give away ik ben zelf ook fan van de dapper stof.

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    natuurlijk doe ik graag mee. Kan ik misschien gebruiken om mijn zelfgemaakte beertjes mee aan te kleden

    groeten,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee, ik vind ze ook zo leuk die dapperstofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat 'n leuke stofjes! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JAAAAAA,
    Ik doe ook lekker mee. Wat leuk!!!
    Ik ben ook een liefhebber van de dapper stoffen. Toevallig vandeweek een grote lampenkap met Dapper stof bekleed als test voor de nieuwe serie voor mijn webshop.
    Ik zal op mijn blog een linkje plaatsen.

    Ik hoop dat de behanger geweest is en wil natuurlijk wel een foto zien van die mooie wand (of wanden). Kijk er naar uit!

    Gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi,

    wat een leuke blog! ben gelijk volger ;)

    en wat een superleuke give away!
    Ik doe graag mee!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Een linkje staat op m'n blog en ik kom je gezellig volgen. Doe je ook mee met mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe give-away en blog, dus ik doe graag mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, net terug van vakantie, en mijn oog valt meteen op jouw give-away.
    Ik doe graag mee!

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh leuk!!! Ik doe heel graag mee, ik ben ook helemaal gek van de dapper stoffen, zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, je hebt een leuke blog met lekkere kleurtjes. Ik volg je zeker!

    BeantwoordenVerwijderen