woensdag 18 augustus 2010

Woensdag 18 augustus 2010







Zo, de scan van vandaag zit erop. Nu maar duimen dat het een goede uitslag is, of op z'n minst, minst enge uitslag gaat worden. We zien het wel. Het viel mee, dus dat is wel fijn.

Tijdens de scan (je moet wat!) ben ik weer op zoek gegaan naar leuke winkeltjes. En dan vooral vrolijke winkeltjes, want dat had ik wel even nodig! Zo kwam ik bloem design tegen (
www.bloemdesign.nl) en daar hebben ze echt geweldige dingen!!!!

Tassen, haarspeldjes, beddengoed, vogelhuisjes, zelfs losse applicaties en bestek! Je kunt bij Bloem Design dus voor van alles terecht en sommige dingen zijn gewoon nog eens leuk geprijsd ook, dus daar worden we blij van!
Kijk maar eens hierboven naar een impressie van een Bloem design kamer.... Ik word er helemaal vrolijk van!!! Verder is die hartjesslinger ook geweldig, op het bovenste hartje kun je de naam van je dochter laten zetten, ook een erg origineel en persoonlijk kraamcadeautje! Ik zet Bloem Design bij mijn favorieten! Al is het alleen maar voor de inspiratie en vrolijkheid die je op deze site opdoet!




5 opmerkingen:

  1. Hoop dat je een goede uitslag krijgt.
    Is altijd spannend he, en wachten duurt lang, zal voor jullie duimen.
    liefs Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duim heel hard mee voor een goede uitslag
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zal duimen voor een goede uitslag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim mee voor een goede uitslag!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww, wauwwwww!!!! Ha, ha, ik had even het berichtje gemist door de vakantie en vond dus vandaag een geweldig mooi ingepakt cadeautje op mijn deurmat! Wat leuk, heerlijk de hele dag in Toverland vertoeft en dan zo'n leuke verrassing op de deurmat!!!! Ontzettend bedankt Jaqueline, ik vind het helemaal super. En... voor mij de eerste keer dat ik iets gewonnen heb. Helemaal super en een gewelidg mooi stofje!

    En dat terwijl ik jou zelfs nog steeds iets toe wil sturen, om je nog steeds te bedanken voor het patroontje. Wist alleen nog steeds niet wat. Maar ben het zeker niet vergeten hoor. Hoop jou ook binnenkort te verrassen!

    Ik las net ook het berichtje over je moeder. Ik wens je heel veel sterkte en duim ook mee voor een goede uitslag. Mijn vader sinds een paar maanden ziek en vooral het afwachten van de uitslagen is enorm zwaar. Nogmaals veel sterkte!!!

    lieve gr,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen